1 Senaste redigerad av Flex78 (2018-10-09 18:54:47)

Tråd: Enda et år med Rulletour?

Hei

Jeg har vært i kontakt med Arne (som har drevet Rulletour de siste sesongene). Han har ikke tid til å drive mer med det, men han kan evt. lære opp meg slik at jeg kan drifte det fra nå av.

Er det fortsatt interesse blant dere for å være med i Rulletouren?

mvh
Eilif Leknes

2 Senaste redigerad av Hans (2018-10-09 08:47:29)

Sv: Enda et år med Rulletour?

Hej Eilif, Helena och jag är redo för en ny vinter med Rulletouren, mycket roligare att köra med riktiga filmer än tex zwift!
Så JAA, vi uppskattar om du tar tag i det Eilif!
Mvh
/Hans

Det som inte dödar det härdar! :-)

Høres bra ut. Jeg kan ikke love noe, men jeg skal forsøke å dra det i gang.

Har litt lyst til å forsøke å få med noen nye RLV'er også, men jeg får se hva jeg får tid til (vanskelig å ta bort noen av de gamle, gode etappene også...)

--
Eilif

Det låter bra Eilif, lite nya RLVer vore trevlig och älskar Lysbotn åp! Kanske blir det att få trampa upp för den i sommar irl om vi anmäler oss till Haute Route som hade den som etapp i somras om jag förstod det rätt.

Hej Eilif!

Vi kör gärna även i år om ni lyckas sparka igång touren! Det vore en riktigt fin morot under vintern! Då håller vi lite koll på ert norska forum och ser hur det går.

Tack för att du/ni gör ett försök!

Soliga hälsningar

Michael o Ewa-Marlene

If it's to be - it's up to me!

Høres bra ut. Jeg kan som sagt ikke love noe, men skal prøve å få det til. Jeg har mange RLV'er som ikke er brukt i Rulletouren tidligere, men de må nok i så fall gå på bekostning av andre VR- eller RLV-etapper.

Når det gjelder Lysebotn Opp, så fins det jo faktisk to RLV'er av denne: Ole Fredrik sin "klassiker" fra 2008 som har vært med Rulletouren i alle år, og Hans Einar sin versjon fra 2011 med noe bedre videokvalitet (men den er litt kortere).

En liten oppdatering: Ting tar tid, da Arne har noe problemer med å få ordnet rettigheter til en ny admin-bruker for meg. Han har også liten tid til å jobbe med dette, så det tar noe tid. Men forhåpentligvis blir det i orden om ikke så veldig lenge. Jeg sier fra når jeg vet noe mer.

Om ting går i orden, satser jeg på at jeg får til å legge til noen "nye" etapper også (det vil i så fall bli lagt til en ekstra etappe i de bolkene der det er to relativt korte etapper fra før).

8 Senaste redigerad av Hans (2018-11-05 12:27:24)

Great Eilif!
Blir det samma länk till eran hemsida, annars får du gärna meddela den här.
Helena och jag har nu anmält oss till Haute Route Norway 2019 och hoppas på att få klättra Lysbotten åp IRL så vi ser fram imot Rulletour etapper!
Mvh
Hans

9 Senaste redigerad av Flex78 (2018-11-05 20:00:20)

Samme hjemmeside, samme system som tidligere år. Vi tar ikke sjansen på nok en flytting (vi må ta vare på de få deltakerne som er igjen).

Har akkurat fått tilgang til sidene nå. Forhåpentligvis blir de første etappene åpnet nå på fredag.

Edit: Lysebotn IRL høres absolutt ikke ille ut :-)

Da er de tre første etappene åpnet. Vi har ikke fått testet opplasting av resultater ennå, så om det er noen problemer med det, tar vi det etter hvert.

9 nya RLVer och förlängd tid till 4 veckor/3 etapper, strålande!

Ja visst är det toppen! Vi ska försöka få igång allt inom de närmsta dagarna smile

If it's to be - it's up to me!