1 Senaste redigerad av Erik (2016-06-19 10:25:10)

Tråd: Summering från Sub1011 - "Guldgruppen"

Med gyllene snoddar i hjälmarna och glatt humör så startade vi färden. Körschemat var inställt på 10:30 med 3 (ev 4) stopp.
Torrt, men regnmolnen hängde tunga och med rejäl sned motvind. Efter Jönköping kom skyfallet då vi även fick en punktering (säkerhetsnål).
Som tur var slutade det regna efter någon timme och några hävdar att det till och med såg sol och fläckar av blå himmel (kan ha varit pga utmattning).
Tyvärr tvingades en av oss bryta i Fagerhult - men bra jobbat och lycka till nästa runda till dig!

Gruppen körde belgisk kedja i stort sett från start till mål och gick över i ett led vid trånga omkörningar. Urtjusigt.
Några supporters låg med på rull hela rundan och stannade tom och väntade när vi tog p-paus. De kom fram i Motala och tackade och berömde vår proffsiga klungkörning - "Det märks att ni är väl samtränade" :-) !!!
Humöret låg på topp hela vägen och med en ostämd orkester av ringklockor fick vi både vågen och rejäla påhejningar. Visst känns det bra med lite heja-heja när man kört många timmar?

Det var underbart att se hur gruppen stöttade varandra i backarna den sista biten. Det var stort att se.
Totaltid inkl stopp 10:33 och rullsnitt 30 helt enligt plan trots både blåst, regn och punktering, kändes som ett jättebra resultat!!!
Hela gruppen kunde tillsammans defilera i mål på 2-led, vilket är en kanske ännu större bedrift. Känn er stolta!

Tack allihop för bra samarbeta och en strålande insats!

"Tids nog får man vila"

Sv: Summering från Sub1011 - "Guldgruppen"

Wow Guldgruppen och Erik!!!

Ni får en vågen från mig!

If it's to be - it's up to me!

kul o grattis. själv drog jag ihop ett eget team , som jag annonserade på forumet om redan i höstas. TEAM PRETECH 12 pers, med mig och Mats Hallberg från VCK. Vii tränade ihop oss ca 70 mil tilsammans.
start 0240 gick vi i mål på 11h33min vilket var 3 min från uppsatt mål. lugn körning ner till jönköping då det var då vi hade dåligt väder, sedan bättre, då låg vi på lite hårdare. Kul att ha kört, men känns som det finns många farliga situationer som uppstår när det är trångt som gör att jag är tveksam till att köra igen och hellre nog kan tänka mig andra lopp som inte blir så trånga, men man kan ju ändra sig.

//micke

Grattis "Guldgruppen" till bra körning, sammanhållning och förberedelse innan. Kul att se att ni höll planen att hålla ihop och arbeta som ett team hela vägen. Behövs ju både givande och tagande för att lyckas med det, samt en aning prestiglöshet inom gruppen. Riktigt bra gjort!

It doesn't get any easier; you just get faster. - Greg LeMond