Tråd: Funktionärer till Nationaldagsloppet 6 Juni

På nationaldagen kommer en tävling att arrangeras i Vallentuna (Markim). Det här är ett jättebra tillfälle för VCK att sätta både Vallentuna och VCK på Stockholm, och även Sveriges cykelkarta eftersom det här är en av deltävlingarna i den mycket populära ”Stockholm 4-dagars” såväl som ett av loppen som ingår i SweCup.

För att kunna köra tävlingen på ett säkert sätt behövs ett stort antal funktionärer. Vi kommer att behöva hjälp med allt ifrån parkeringsvakter, flaggvakter, kaffekokning, fikaförsäljning  med mera.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet, men vi behöver många som kan ställa upp. Hjälp oss att tillsammans med Stockholms Cykelförbund och Stockholms CK göra ett toppenfint arrangemang på nationaldagen!

För att anmäla dig, kontakta tävlingsansvariga (niclas.rawe@hotmail.com och Mikael.N.Lind@gmail.com) eller skriv upp dig här på forumet.

https://cykelcup.com/4-dagars/

Sv: Funktionärer till Nationaldagsloppet 6 Juni

Jag kan ställa upp med bakning och typ vara flaggvakt om jag får sällskap vill inte stå själv o vifta men om vi blir många så,

Toppen Ursula! smile

Vi hoppas få många fler som kan hjälpa till, så själv ska du inte behöva bli!

ursula skrev:

Jag kan ställa upp med bakning och typ vara flaggvakt om jag får sällskap vill inte stå själv o vifta men om vi blir många så,

Siljanrunt går den 3:dje juni så det ska inte vara ngr problem för mig att flagga  den 6 juni.... :-)

"Pain is just weakness leaving your body"