Tråd: Hälsning till alla medlemmar som kör VR

Lycka till alla fantastiska medlemmar som kör VR!!!

Jag lägger också alltid till "be careful out there"!

Skriv gärna här på forumet och berätta om er upplevelse sedan!

If it's to be - it's up to me!

2 Senaste redigerad av Hans (2016-06-20 12:12:39)

Sv: Hälsning till alla medlemmar som kör VR

Ja egentligen skulle jag inte behöva skriva. För sub 8.30 gänget blev det precis som vanligt. Utspridda runt halva Vättern, dropp dropp dropp.
Vissa lyckades dock med målsättningen och som bäst 8.15. Själv är jag jättenöjd med att komma under 9 med nytt personbästa på 8.36 trotts att saknat pulver i bena hela våren.
Jag fick släppa i Hjo när sub 8 gänget vi hakat på i vanlig ordning, denna gång från Vårgårda ryckte sönder klungan och vi ramlade av en efter en.
Nästa år kan jag tänka mig att leda en sub9 satsning där det viktiga inte är tiden utan att vi håller ihop som grupp ända till mål. Får jag se om det finns några likasinnade, börjar tröttna på att VCK aldrig kan hålla ihop.
Hans

Det som inte dödar det härdar! :-)

Jag skulle vilja lyfta fram den suveräna prestationen som Pär Carling stod för när han tillsammans med Erik Vrang (MTB Täby) och deras grupp körde runt sjön på den snabbaste tiden av alla i år!
Trots ett miserabelt väder med mycket regn och vindar som vreds till det sämre kom de i mål på 7:03 tim!
Är det första gången en VCK cyklist har den snabbaste tiden på VR?
Grattis Per och glöm att du får ligga bakom oss på träningarna tongue

Tack Sehlis!
Ja det var tufft, men som sagt. Det är ingen enmansshow direkt.
Det krävs många starka cyklister för att lyckas och det finns inte något utrymme för misstag.
Ett hårt slit, precis som för er andra som körde. Jag var nog inte ensam om att fundera på: aldrig mer...
Din tid var väl inte heller så pjåkig Sehlis!