Tråd: Hälsning till VR-gänget 2015

Ja nu är många er nere i Motala och förbereder er och laddar det sista. Jag skulle vilja önska vicesheriffen smile och förstås er alla medlemmar ett fint lopp imorgon!!! Vädret är idealt så förutsättningarna 19 grader varmt är optimala för ett snabbt lopp. Tror att t.o.m. vindarna är ok imorgon med preliminärt 4s/m västliga vindar vridande mot sydväst,  mao lite lätt medvind upp smile

Så till detta - snabba och bra förutsättningar - check - säkerheten för gruppen först - check - eller hur!?! Ta hand om varandra och...
Be careful our there!

Jag kommer att följa er via hemsidan och titta på live-tv  smile

If it's to be - it's up to me!

Sv: Hälsning till VR-gänget 2015

Grattis Pär Carling till din fina tid på 7:09!!
Är det kanske till och med ett nytt inofficiellt VCK rekord?
Med din utveckling de sista åren med ca 30min förbättring för varje lopp så ligger banrekordet inom räckhåll smile

Sehlis, samma gäller väl dig, dina 8.01 är väl också en kapning med PB om drygt 30 min/år? Så om Pär putsar banrekordet 2016, putsar väl du detta ytterligar ca 2018/19.

Tack för fina ord. Man ska inte glömma bort att det definitivt inte är en enmansshow. Oavsett om man satsar på 7 eller 12 timmar. Ett gemensamt slit helt enkelt, där man har mycket tid att fundera över vad tusan man håller på med.